مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:052023-05-28سياسي

معاون استاندار یزد: برای تمام متقاضیان 3 فرزندی زمین تأمین و محدودیتی نداریم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این که تاکنون سه هزار 716 خانوار در این استان برای دریافت زمین مثبت سه ثبت نام کردند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی اکبر عزیزی ظهر امروز در نشست خبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با موضوع جمعیت برگزار شد، اظهار کرد: شرایط استان یزد برای واگذاری زمین خانواده های سه فرزندی آماده است.

وی با بیان این که تاکنون سه هزار 716 خانوار در استان یزد برای دریافت زمین مثبت سه ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد دو هزار و 772 خانوار حائز شرایط اولیه هستند و یک هزار و 171 خانوار نیز مدارک مورد نیاز خود را ارائه داده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد مشارکت خانواده ها در ارائه مدارک مورد نیاز را ضروری دانست و گفت: زمین خانواده های مثبت سه طی مراسمی در حسینیه امیرچقماق یزد واگذار می شود.

عزیزی با بیان این که یکی از چالش های کشور طی سیاستگذاری های گذشته نمودار جمعیتی کشور را به سمت پیری جمعیت را نشان می دهد، گفت: در صورت ادامه این روند طی دهه های آینده به کشورهای پیر در سطح دنیا تبدیل می شویم.

وی با اشاره به این موضوع که جوان ها کشور را می سازند، تصریح کرد: نقش جوانان در جریانات و اتفاقات مهم کشورمان مانند پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار قابل توجه و تاث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار یزد: برای تمام متقاضیان 3 فرزندی زمین تأمین و محدودیتی نداریم

معاون استاندار یزد: برای تمام متقاضیان 3 فرزندی زمین تأمین و محدودیتی نداریم