مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-10بين الملل

وضعیت نامساعد محمود عباس و نگرانی درباره جانشینی او


گزارش ها نشان می دهند که محمود عباس 88 ساله، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از چند بار انجام معاینات پزشکی در ماه میلادی گذشته، سلامت کافی برای انجام وظیفه ریاست خود در دراز مدت را ندارد و از این رو رژیم صهیونیستی و احزاب تشکیلات خود را برای مرحله پس .

- گزارش ها نشان می دهند که محمود عباس 88 ساله، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از چند بار انجام معاینات پزشکی در ماه میلادی گذشته، سلامت کافی برای انجام وظیفه ریاست خود در دراز مدت را ندارد و از این رو رژیم صهیونیستی و احزاب تشکیلات خود را برای مرحله پس از او آماده می کنند و آمریکا و رژیم از نبود شخصیتی در جنبش فتح که بتواند پس از او احزاب این جنبش را کنار هم گرد آورد، به شدت نگران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان نوشت، منابعی در جنبش فتح گفتند، عباس نیاز داشت برای انجام معاینات پزشکی در هفته های گذشته به بیمارستان الاستشاری در رام الله مراجعه کند؛ اما ترجیح داد به جای رفتن به بیمارستان، پزشکان به داخل مقر تشکیلات در رام الله بیایند و او را معاینه کنند.

پزشکان چند مرتبه برای معاینه او احضار شدند و او حتی پیش از عزیمت به سازمان ملل در اردن به صورت محرمانه تحت معاینه اورژانسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامساعد محمود عباس و نگرانی درباره جانشینی او

وضعیت نامساعد محمود عباس و نگرانی درباره جانشینی او