مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:252023-05-31سياسي

ارائه بیش از 1.5 میلیون نفر خدمت توسط هلال احمر به نام شهدای همدان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از ارائه بیش از یک و نیم میلیون نفر خدمت توسط این جمعیت به نام شهدای استان خبر داد.

  - ایسنا/همدان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از ارائه بیش از یک و نیم میلیون نفر خدمت توسط این جمعیت به نام شهدای استان خبر داد.

  علی سنجربگی چهارشنبه 10 خردادماه در یادواره شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان همدان، اظهار کرد: شهدا از مفاخر کشور هستند، همواره باید مقام شامخ آنها را ارج نهاد و در همین راستا یادواره شهیدان در سطوح مختلف برگزار می شود.

سنجربگی با بیان اینکه در حاشیه کنگره 8000 شهید استان همدان، ستاد یادواره شهدای امدادگر برگزار شده است، اضافه کرد: با همت خیر و سعی و تلاش همکاران و داوطلبان، این یادواره برگزار شده است.

وی ادامه داد: شناخت درست شهدا برای برداشتن گام های درست در آینده، زنده نگهداشتن یاد شهدا، توصیه و ترویج فرهنگ شهادت، تبیین فعالیت های ارزشمند جمعیت هلال احمر در دفاع مقدس، انتقال پیام شهیدان و الگوسازی برای جوانان و تقدیر از خانواده شهدای امدادگر و امدادگران حاضر در دفاع مقدس از اهداف برگزاری این کنگره است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 1401 بیش از یک میلیون و 860 هزار نفر خدمت توسط جمعیت هلال احمر استان همدان به نام 8000 شهید استان ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 1.5 میلیون نفر خدمت توسط هلال احمر به نام شهدای همدان

ارائه بیش از 1.5 میلیون نفر خدمت توسط هلال احمر به نام شهدای همدان