مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-08فرهنگي

درخشش کارگردان جوان شیرازی سازنده فیلم مدافع طبیعت


مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری فارس از موفقیت تازه ترین اثر تولید شده این حوزه در جشنواره بین المللی فیلم های زیست محیطی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی انصاری ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: فیلم مدافع طبیعت به کارگردانی احسان دهقانی موفق به کسب جایزه دوم جشنواره بین المللی سینمایی زیست محیطی (برای نجات و حفظ) شده است.

  انصاری افزود: این جشنواره که 25 سال سابقه دارد از اول تا چهارم ژوئن 2023 در کشور روسیه و با همکاری کشور بلاروس و با حضور مدیران ارشد دولتی و تلویزیونی روسیه  در پایتخت نفتی روسیه شهر خانتی مانسیسک برگزار شده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری فارس ادامه داد: این رویداد هنری با هدف شناسایی و ترویج رویکردها و اشکال خلاقانه در بیان موضوع محیط زیست و  توجه به مشکلات زیست محیطی موجود برای مردم و مسئولین تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: فیلم مدافع طبیعت به تولید بی رویه ی پلاستیک و مصرف بیش از حد مردم که تاثیرات جبران ناپذیری بر موجودات زنده و طبیعت می گذارد پرداخته و این مضمون را با بیانی هنری ارائه کرده است.

انصاری گفت: این اثر حاصل تلاش زوجی هنرمند است و در کنار احسان دهقانی به عنوان کارگردان، بهار جوادی به عنوان نویسنده و دستیار  اول او را یاری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش کارگردان جوان شیرازی سازنده فیلم مدافع طبیعت

درخشش کارگردان جوان شیرازی سازنده فیلم مدافع طبیعت