مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:572023-06-10اقتصادي

قیمت مرغ و دوراهی منفعت مردم و مرغدار


مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی گفت: تامین گوشت مرغ بیش از نیاز استان بوده و برای قیمت نیز صلاح مردم و مرغداران را همزمان پیش برده ایم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی گفت: تامین گوشت مرغ بیش از نیاز استان بوده و برای قیمت نیز صلاح مردم و مرغداران را همزمان پیش برده ایم.

چند وقتی است که بازار مرغ متشنج شده؛ از شایعاتی راجع به کمبودها تا مراغدارانی که از سیاست قیمت گذاری ها راضی نبوده و معتقدند هزینه های تولید تامین نمی شود؛ همه و همه خبرهایی است که در چرخه تولید مرغ می چرخد.

قیمت در خراسان جنوبی اکنون به نسبت کشوری قیمت مطلوبی است، اما همین تفاوت قیمت با قیمت سایر استان ها به قاچاق دامن زده است.

در هفته های گذشته دولت نیز بارها اعلام کرده که با توجه به مدیریت بازار و تامین نیازها، اجازه افزایش قیمت مرغ را در بازار نمی دهد و مصرف کننده نهایی نباید با قیمتی بالاتر نیاز خود را تامین کند.

اما در حال حاضر با اینکه میزان تولید گوشت مرغ در خراسان جنوبی بالاتر از نیاز استان است، اما به دلیل شرایط دلالی و قاچاق، بازار وضعیت مطلوبی ندارد.

علی صادقی در گفت وگو با ایسنا در مورد وضعیت بازار مرغ در استان، اظهار کرد: وضعیت دائما در حال رصد است؛ جوجه ریزی بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ و دوراهی منفعت مردم و مرغدار

قیمت مرغ و دوراهی منفعت مردم و مرغدار