مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 06:352023-06-08سياسي

2 روستای سرایان از فهرست «دوباره فردوس» جاماند


«چرمه» و «خورزاد» نام دو روستا از مناطق کوهپایه ای شهرستان سرایان است که در زلزله سال 47 فردوس دچار آسیب شده و از حضور ارزشمند و جهادی مقام معظم رهبری بهره مند شدند اما نام این دو روستا در کتاب «دوباره فردوس» روایت خاطرات و حضور جهادی مقام معظم رهبری در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرایان،  چرمه و خورزاد نام دو روستا از مناطق کوهپایه ای شهرستان سرایان است که در زلزله سال 47 فردوس دچار آسیب شد و از حضور ارزشمند و جهادی مقام معظم رهبری بهره مند شدند اما نام این دو روستا در کتاب دوباره فردوس روایت خاطرات و حضور جهادی مقام معظم رهبری در جریان زلزله فردوس مغفول ماند.

جمعی از اهالی این دو  روستا با بیان این که خاطرات حضور جهادی مقام معظم رهبری به عنوان واقعه تاریخی در این دو روستا هرگز فراموش نخواهد شد در گفت وگو با خبرنگار فارس از سرایان خواستار برگزاری همایش گروه های جهادی با هدف گرامیداشت و احیای  این لحظه و حضور  بیادماندی در دیار سرایان شدند.

آنان با اشاره به مغفول ماندن نام این دو روستا در کتاب دوباره فردوس خواهان  ثبت خاطرات حضور جهادی مقام معظم رهبری در این دیار شدند.

برخی از اعضای شورای اسلامی این دو روستا به نقل از ریش سفیدان روستا که هنوز خاطرات شیرین حضور جهادی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را در زلزله فردوس به ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 روستای سرایان از فهرست «دوباره فردوس» جاماند

2 روستای سرایان از فهرست «دوباره فردوس» جاماند