مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-18اقتصادي

فولاد مبارکه اصفهان به تأمین برق کشور کمک می کند؟


باتوجه به آغاز فصل گرما وزارت نیرو و وزارت صمت برنامه ای برای صنایع تنظیم کردند تا ضمن صرفه جویی در مصرف برق صنایع از بروز خاموشی های در بخش خانگی جلوگیری کند.

-  تابناک اقتصادی ؛ با آغاز فصل تابستان و اعلام سهمیه مصرف برق صنایع، نگرانی هایی برای صاحبان تولید به وجود آمد که چگونه روند تولید خود ر ابدون آسیب ادامه دهند؟ عباس اکبری محمدی، معاون سرمایه گذاری و راهبری شرکت های فولاد مبارکه اصفهان به تابناک گفت: اینکه صنایع بتوانند مبتنی بر یک برنامه از پیش طراحی شده و هماهنگ ساعات تولید خود را با صنعت برق کشور تنظیم کنند، به گونه ای که در ساعات اوج بار فشار کمتری به شبکه برق سراسری وارد شود و در عین حال تولید صنایع نیز با کمترین چالش رو به رو شود، اتفاق خوبی است که از آن استقبال می شود.

وی افزود: اقدام وزارت نیرو برای برنامه ریزی با هدف تأمین حداکثری برق صنایع در تابستان سال جاری گام مثبتی است که به نظر می رسد از خاموشی های ناگهانی و قطعی گسترده برق نیز جلوگیری کند.

به این ترتیب پیش بینی می شود که با اجرای چنین برنامه ای تابستان سال جاری، با کمترین مشکل دوران اوج مصرف برق پشت سر گذاشته شود.

اکبری محمدی اضافه کرد: در سال گذشته فولاد مبارکه به واسطه برنامه ریزی های انجام شده نسبت به سال 1400 چالش های کمتری را تجربه کرد و انتظار می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد مبارکه اصفهان به تأمین برق کشور کمک می کند؟

فولاد مبارکه اصفهان به تأمین برق کشور کمک می کند؟