مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-20سياسي

معرفی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان تسریع شود


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خواستار هر چه زودتر معرفی شدن مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان به منظور ساماندهی به امور دینی و وظایف این اداره شد.

- حجت الاسلام حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان چندین هفته است که بدون مدیر کل اداره می شود، خواستار هر چه زودتر معرفی شدن مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اهمیت و رسالت تبلیغات اسلامی در جامعه، گفت: مطمئناً تسریع در فرآیند انتخاب و انتصاب مدیر کل جدید این سازمان در بزرگترین استان کشور، می تواند نقش بسیار مهم و ارزنده ای در پیشبرد اهداف این سازمان داشته باشد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به بحث ثبات مدیریت و لزوم تعیین مدیر مجرب که یکی از نشانه های موفقیت سازمان ها محسوب می شود، اظهار داشت: تأخیر طولانی مدت در خصوص معرفی مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان، باعث نابسامانی در حوزه فرهنگ، تبلیغات دینی، امور مساجد و سایر مسائل مربوطه می شود.

وی افزود: در تماس تلفنی با مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی کشور جهت پیگیری این موضوع، اعلام شد که به زودی در خصوص انتخاب و معرفی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تصمیم گیری و مدیر کل جدید معرفی خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان تسریع شود

معرفی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان تسریع شود