مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-12اقتصادي

سد قشلاق صحنه کی آبگیری می شود؟


مجری پروژه سد قشلاق صحنه با اشاره به اینکه کارهای احداث این سد تقریبا پایان یافته، گفت: به محض اینکه اراضی تملک شود، این سد آبگیری خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه مجری پروژه سد قشلاق صحنه با اشاره به اینکه کارهای احداث این سد تقریبا پایان یافته، گفت: به محض اینکه اراضی تملک شود، این سد آبگیری خواهد شد.

محسن حسین آبادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت سد قشلاق صحنه، از پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصدی آن خبر داد و اظهار کرد: کارهای احداث سد به پایان رسیده و تنها تملک اراضی باقی مانده و تا زمانی که اراضی واقع در درون مخزن سد به طور کامل تملک نشود، امکان آبگیری آن نیست.

وی با بیان اینکه کار تملک اراضی در حال انجام است و کارشناسان دادگستری زمین ها را دیده و ارزیابی ها را نیز انجام دادند، اعتبار مورد نیاز برای تملک اراضی را حدود 400 میلیارد تومان برآورد کرد و یادآور شد: پرداخت پول تملک اراضی نیز به تدریج در حال انجام است، اما چون رقم قابل توجهی نیاز دارد زمان بر خواهد بود.

مجری پروژه سد قشلاق گفت: به محض پایان تملک اراضی امکان آبگیری سد وجود دارد و کار چندانی برای احداث خود سد باقی نمانده است.

حسین آبادی زمان آغاز احداث سد قشلاق صحنه را 1388 اعلام کرد و افزود: هدف از احداث این سد تامین آب بلندمدت شهر صحنه، تامین آب شهرک صنعتی آب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد قشلاق صحنه کی آبگیری می شود؟

سد قشلاق صحنه کی آبگیری می شود؟