مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 19:502023-06-14اجتماعي

ایجاد سایبان جزو اولویت های سازمان راهداری در مرز مهران است


معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره وضعیت مرز مهران برای اربعین، گفت:ایجاد سایبان جزو اولویت های سازمان راهداری در مرز مهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش امانی روز چهارشنبه در نشست ستاد اربعین در مرز مهران اظهار داشت: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته امروز در سطح زیرساخت های اربعین، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اقدامات خوبی در محورهای مختلف استان انجام داده و امیدواریم تا پایان مردادماه کلیه اقدامات زیربنایی به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه سایبان ها بحث جدی سازمان راهداری است، افزود: کلیه مسافران باید در تمام مسیر، از پیاده شدن تا نقطه صفر مرزی از یک تونل و کریدور خنک عبور کنند.

امانی ادامه داد: در پایانه برکت ایجاد سالن انتظار برای مسافران که بخشی از آن صورت گرفته و باید ارتقا داده شود و سراسر محوطه عملیاتی پایانه نیز آسفالت شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فضای سبز پایانه مهران مناسب نبوده و باید در ابن راستا درختانی با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیم شهرستان کاشته شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بیشترین تردد از مرز مهران صورت می گیرد و در موج برگشت زائران مرز مهران را به خاطر نزدیکی انتخاب می کنند، از زائران درخواست داریم حتی الامکان از خودرو شخصی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سایبان جزو اولویت های سازمان راهداری در مرز مهران است

ایجاد سایبان جزو اولویت های سازمان راهداری در مرز مهران است