مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:052023-05-30سياسي

حوزه های علمیه درتببین کارآمدی اسلام و رفع شبهات فعالانه عمل کنند


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حوزه های علمیه در راستای تببین کارآمدی اسلام و رفع شبهات فعالانه عمل کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره علامه حلی استان مرکزی اظهار داشت: تحقیق و پژوهش لازمه حرکت و پویایی حوزه های علمیه است و بالندگی و کارآمدی حوزه ها در گرو اهمیت و توجه ویژه به پژوهش و تحقیق است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: اقدامات تبیینی و تبلیغی مورد توجه حوزه های علمیه باشد و حوزه ها باید در تبیین احکام اسلامی و رفع شبهات خصوصاً مسائل شرعی پیشگام عمل کند و باید با همت های بلند گام های بلندی برای پیشرفت جامعه برداشت.

وی تاکید کرد: در برابر شبهات باید فعالانه و هوشیارانه عمل کرد و نباید گذاشت شبهات جامعه و مردم را به انحراف ببرد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه جشنواره علامه حلی از برنامه های موفق حوزه های علمیه است و روند قابل قبولی دارد، گفت: خوشبختانه موضوعات و بخش های جشنواره هم کاربردی و هم در راستای نیازهای جامعه است و باید تقویت شوند.

وی افزود: نقش خواهران در پیشبرد اهداف جشنواره و اقدامات پژوهشی قابل تقدیر است و بانوان به برکت انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف منشأ خیرات و برکات فراوانی هستند و باید در حوزه های علمیه و تحقیق و پژوهش الگو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه درتببین کارآمدی اسلام و رفع شبهات فعالانه عمل کنند

حوزه های علمیه درتببین کارآمدی اسلام و رفع شبهات فعالانه عمل کنند