مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-17اقتصادي

تخفیف 70 درصدی برای طرح های عمرانی گردشگری استان اصفهان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: باتوجه به رویکرد و مزیت این استان در استفاده از ظرفیت های بالای گردشگری مقرر شد بیش از 70 درصد تخفیف به تمام طرح های عمرانی حوزه گردشگری استان تخصیص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، جلسه هیئت چهار نفره استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی استان، شهردار اصفهان و رییس سازمان نظام مهندسی استان تشکیل شد.

  مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه این نشست گفت: در این جلسه موارد مرتبط با هزینه ارائه خدمات نظام مهندسی ساختمان در سال جاری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین مسائل مرتبط با فرایند استفاده از ظرفیت نظام مهندسی در اجرای ساختمان ها بررسی و مقرر شد در اسرع وقت با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان، شهرداری اصفهان و سازمان نظام مهندسی استفاده از ظرفیت مجریان ذی صلاح در ساخت و سازهای شهری مورد استفاده قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد: با توجه به رویکرد و مزیت این استان در استفاده از ظرفیت های بالای گردشگری مقرر شد بیش از 70 درصد تخفیف به تمامی طرح های عمرانی حوزه گردشگری استان تخصیص یابد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 70 درصدی برای طرح های عمرانی گردشگری استان اصفهان

تخفیف 70 درصدی برای طرح های عمرانی گردشگری استان اصفهان