مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-18سياسي

اعزام مدال آورندگان مرحله کشوری خراسان جنوبی به فرانسه درسال 2023


معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت: مدال آورندگان طلای خراسان جنوبی در رشته مگاترونیک در مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت در سال 2023 به کشور فرانسه اعزام می شوند.

- ابوالفضل حق پرست در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای یکی از سازمان های آموزشی در کشور بوده که در حوزه آموزش های غیر رسمی فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه این سازمان 5 مأموریت اصلی را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: ارائه آموزش و مهارت، پژوهش به عنوان پژوهش های حوزه اشتغال، تولید، استانداردهای آموزشی، شغلی و شایستگی، ارزشیابی و صلاحیت نیروی کار از جمله این مأموریت ها است.

معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای همچنین در بحث آموزش به افراد جویای کار که می خواهند شغلی برای خودشان ایجاد کنند به ارائه آموزش های خاص می پردازد.

حق پرست با بیان اینکه مأموریت اصلی در حوزه آموزش برای افراد جویای کار در دو حوزه دنبال می شود، اضافه کرد این آموزش ها به متقاضیانی که به دنبال شغلی برای آینده خود هستند و همچنین به بخشی از نیروهای شاغل در حوزه صنایع و اصناف در راستای ارتقای شغلی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مدال آورندگان مرحله کشوری خراسان جنوبی به فرانسه درسال 2023

اعزام مدال آورندگان مرحله کشوری خراسان جنوبی به فرانسه درسال 2023