مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-20سياسي

فرماندار ویژه لارستان: در مقابل صبوری مردم بیرم تعظیم می کنم


فرماندار ویژه لارستان در جمع مردم شهر بیرم که پس از میز خدمت مدیران لارستان در مصلای این شهر برگزار شد، گفت: در مقابل صبر و حوصله مردم با فرهنگ بیرم و احترامی که نسبت به ما دارند سر تعظیم فرود می آوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، داریوش دهقان در جمع مردم بیرم اظهار داشت: بیشتر اوقات به دنبال این می گردیم که خداوند دست ما را بگیرد، اما غافل از این هستیم که دستی که جلوی ما دراز می شود، دست خداست؛ بنابراین دست خدا را پس نزنیم، آن را به عنوان نعمتی بزرگ بدانیم و خسته نشویم و هر چه مراجعه کننده به سراغ ما آمد از خدا بخواهیم بیشتر بیاید.

  وی افزود: ما خاطرات خوبی از مردم بیرم داریم، مردم اینجا مردم فهمیده، مهمان نواز و مطالبه گر هستند و وقتی مردم مطالبه گر باشند یعنی مردم زنده ای هستند.

  فرماندار ویژه لارستان عنوان کرد: از زمان سیل بیرم تاکنون، نزدیک به 250 میلیارد تومان پروژه های عمرانی در حوزه های مختلف برای بخش بیرم تعریف شده و شروع به کار کردیم که حدود 161 میلیارد تومان آن محقق و کار شده است و امیدواریم مابقی آن هم در سال جدید محقق شود.

  دهقان اضافه کرد: قطعا پروژه های جدیدی را در حوزه های بهسازی و جاده سازی مصوب خواهیم کرد و کار را به حول قوه الهی ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ویژه لارستان: در مقابل صبوری مردم بیرم تعظیم می کنم

فرماندار ویژه لارستان: در مقابل صبوری مردم بیرم تعظیم می کنم