مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 18:172023-05-29اقتصادي

نشست تریبون آزاد «20 ماه عملکرد دولت؛ از شعار تا واقعیت» برگزار شد


نشست تریبون آزاد «20 ماه عملکرد دولت؛ از شعار تا واقعیت» امروز در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اراک با حضور استاندار مرگزی برگزار شد و دانشجویان به بیان دیدگاه ها نظرات و انتقادات خود پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، نشست تریبون آزاد 20 ماه عملکرد دولت؛ از شعار تا واقعیت امروز در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اراک با حضور استاندار مرگزی برگزار شد و دانشجویان به بیان دیدگاه ها نظرات و انتقادات خود پرداختند.

عماد فراهانی از دانشجویان در این نشست با اشاره شعار سال خطاب به استاندار مرکزی گفت: وضعیت تولید استان به کجا رسیده است؟ وضعیت شرکت های بزرگ صنعتی استان چگونه است؟ در مقابل مهار تورم و رشد چه برنامه ای دارید؟ رشد شاخص اقتصادی استان جای تقدیر دارد اما با توجه به پتانسیلی که صنعت دارد نفع آن کجا می رود؟ حسن رهنما دیگر دانشجوی دیگر شرکت کننده در این نشست با بیان اینکه باید نقد منصفانه داشت، گفت: در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم بسیاری از افراد امیدی به آن نداشتند اما دولت در بسیاری موارد به خصوص کرونا موفق عمل کرد؛ دولت قبلی این مسئله را به برجام گره زده بود اما دولت جدید با واردات واکسن کرونا بدون برجام آن را مهار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تریبون آزاد «20 ماه عملکرد دولت؛ از شعار تا واقعیت» برگزار شد

نشست تریبون آزاد «20 ماه عملکرد دولت؛ از شعار تا واقعیت» برگزار شد