مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-14اجتماعي

جمع آوری پل عابر پیاده اتوبان باقری برای احداث دوربرگردان


با آغاز عملیات احداث دوربرگردان سواره رو غیر همسطح شمال به شمال بزرگراه شهید باقری، پل هوایی عابر پیاده معارض جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 با اشاره به شروع عملیات احداث دوربرگردان غیر همسطح شمال به شمال بزرگراه شهید باقری و با توجه به معارض بودن پل هوایی عابر پیاده مقابل خیابان شهید حسینی گفت: این منطقه پس از مطالعه و جانمایی محل جدید احداث پل هوایی عابر پیاده و تصویب معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نسبت به جمع آوری پل یاد شده با هدف تسریع در اجرای پروژه اقدام کرد.

تنهایی با اعلام خبر اتمام جمع آوری پل، در خصوص جانمایی دوباره آن سخن گفت و ادامه داد: طول پل عابر پیاده بزرگراه باقری حدود 52 متر بود که به دلیل وجود کاربری های مسکونی و آموزشی بیش از 10 سال در بزرگراه شهید باقری مقابل خیابان شهید حسینی قرار داشت و مقرر است با توجه به اهمیت کاربری آن برای شهروندان و ایمنی تردد عابرین پیاده در همان محدوده پل جدید جانمایی و نصب شود.

شهردار منطقه8 ادامه داد: این گره گشایی ترافیکی، با انجام عملیات غیر همسطح سازی در بخشی از معابری که با حجم ترافیک بالا مواجه هستند انجام می شود و این امر یکی از راهکارهای کاهش ترافیک در شهرهای بزرگ به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری پل عابر پیاده اتوبان باقری برای احداث دوربرگردان

جمع آوری پل عابر پیاده اتوبان باقری برای احداث دوربرگردان