مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-03سياسي

مدل حکمرانی امام خمینی (ره) موجب ترس استکبار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدرضا دهقانی اشکذری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با اشاره به اینکه مدل اداره انقلاب اسلامی بر اساس ولایت فقیه شکل گرفته است، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: مدل حکمرانی که امام خمینی (ره) ارائه داد موجب ترس استکبار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، محمدرضا دهقانی اشکذری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با اشاره به اینکه مدل اداره انقلاب اسلامی بر اساس ولایت فقیه شکل گرفته است، اظهار کرد: امام خمینی (ره) به خوبی این مدل را که از فرامین دینی اسلام برداشت شده بود درک کردند و خود ایشان این مدل را اجرایی کردند، به همین دلیل است که همان گونه مقام معظم رهبری فرمودند این انقلاب در تمام دنیا با نام این پیر فرزانه شناخته شده است.

دهقانی اشکذری ادامه داد: فردی جامع الشرایط تر از امام راحل به غیراز ائمه و معصومین در زمینه مبحث ولایت فقیه و حکمرانی اسلامی نداریم، به همین دلیل مدام باید رجوع کنیم به اندیشه های ایشان و بزرگ ترین مدافع این اندیشه ها نیز مقام معظم رهبری هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با تأکید بر اینکه بر اساس روایات صراحتاً ذکر شده که قومی از فارس خواهند آمد که باایمان و اراده هستند تصریح کرد: این روایت ها تصدیق دور یا نزدیکی با جامعه فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل حکمرانی امام خمینی (ره) موجب ترس استکبار

مدل حکمرانی امام خمینی (ره) موجب ترس استکبار