مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 03:452023-06-05اجتماعي

واکسیناسیون همه زائران حج تمتع در گلستان/ 3 هزار زائر واکسن دریافت کردند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اتمام واکسیناسیون زائران حج تمتع در استان خبر داد و گفت: 3 هزار زائر حج واکسن دریافت کردند.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اتمام واکسیناسیون زائران حج تمتع در استان خبر داد و گفت: 3 هزار زائر حج واکسن دریافت کردند.

قاسم غریب آبادی شامگاه یکشنبه 14 خرداد 1402 در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با نزدیک شدن به اعزام زائرین استان گلستان به حج تمتع طبق برنامه زمانبندی مشخص شده واکسیناسیون زائران انجام شد و به 3 هزار زائر در سطح استان واکسن مننژیت تزریق شد.

وی با بیان اینکه در هنگام واکسیناسیون توصیه های بهداشتی و مراقبتی از سوی همکاران حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی استان به زائران ارائه شد، افزود: در جلسات آموزشی پیش از واکسیناسیون نکات لازم در زمینه بیماری های حجاج، داروهای مصرفی و مواردی که باید رعایت کنند، توسط پزشکان معین کاروان طی سه جلسه به زائران توضیح داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه زائران هنگام ورود به عربستان باید کارت واکسیناسیون خود را به همراه داشته باشند، خاطرنشان کرد: معاینات پیش از اعزام زائران تا پایان فروردین انجام، موارد لازم از سوی پزشکان بررسی و پرونده الکترونیک زائران در سامانه بارگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون همه زائران حج تمتع در گلستان/ 3 هزار زائر واکسن دریافت کردند

واکسیناسیون همه زائران حج تمتع در گلستان/ 3 هزار زائر واکسن دریافت کردند