مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 21:152023-05-28ورزشي

سقوط قهرمان انگلیس به چمپیونشیپ


لسترسیتی با شکست در هفته آخر لیگ انگلیس به دسته پایین تر سقوط کرد.

- جی پلاس؛ در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، 10 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها منچسترسیتی قهرمان مقابل برنتفورد با بازیکنان ذخیره خود با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و آرسنال در شب خداحافظی گرانیت ژاکا به بردی 5 بر صفر مقابل ولورهمپتون دست یافت.

لیورپول در دیداری جذاب و پرگل مقابل ساوتهپمتون به تساوی 4 بر 4 رسید و منچستریونایتد نیز در اولدترافورد با نتیجه 2 بر یک از سد فولام گذشت.

چلسی در پایان فصل کابوس وار خود مقابل نیوکاسل رده چهارمی به تساوی یک بر یک رسید تا در جایگاه دوازدهم این فاجعه را به پایان برساند.

تاتنهام مقابل لیدزیونایتد به برتری 3 بر یک رسید تا تیم جذابی که 3 فصل پیش با بیلسا به جزیره بازگشته بود، باز هم به دسته پایین تر سقوط کند.

لسترسیتی که با کلودیو رانیری در سال 2016 قهرمان لیگ برتر انگلیس شده بود مقابل وستهام به برتری 2 بر یک رسید ولی با قرار گرفتن در رده هجدهم به دسته پایین تر سقوط کرد تا وداعی تلخ با جزیره داشته باشد.

اورتون نیز که با فرانک لمپارد به یکی از مدعیان سقوط بدل شده بود، در هفته آخر مقابل بورنموث به برتری یک بر صفر رسید تا در لب مرز بتواند در لیگ برتر بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط قهرمان انگلیس به چمپیونشیپ

سقوط قهرمان انگلیس به چمپیونشیپ