مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-17ورزشي

پرحرف ترین مرد جهان کیست؟


اگر فکر می کنید گینس جای آدم های خارق العاده ای است که کارهای محیرالعقول انجام می دهند سخت در اشتباهید! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، برگ های زیادی از کتاب گینس را آدم هایی پر کرده اند که با ثبت رکوردی خنده دار و عجیب و غریب خود را به قافله رکوردداران رسانده اند؛ رکوردهایی که شاید هیچ وقت به ذهن ما نرسیده باشند و از نظر بیشتر ما کسب کردن آنها افتخار محسوب نشوند.

با این حال هر کدام از این رکوردهای جالب و بامزه از خلاقیتی حکایت می کند که رکوردداران آنها برای ثبتش مدت ها تمرین کرده اند!   طولانی ترین سخنرانیرکورد طولانی ترین سخنرانی را لوییس کولت فرانسوی با 124 ساعت سخنرانی بی وقفه در گینس ثبت کرد.

لوییس 62 ساله پنج روز و چهار شب متوالی در مقابل سه نماینده گینس حرف زد تا بالاخره توانست نامش را در گینس جا کند.

رکورد قبلی را جایاسیمای هندی در اختیار داشت.

   لوییس در تمام این 124 ساعت درباره زندگی سالوادور دالی -نقاش معروف اسپانیایی- فرهنگ مردم کاتالونیا و وضعیت کارمندان دولت صحبت کرد    لوییس کولت در سال 2004 هم همین رکورد را کسب کرده بود اما این بار با 48 ساعت سخنرانی بی وقفه!     لوییس که در ایستگاه راه آهن و در جمع تماشاگران زیادی سخنرانی می کرد، این رکورد را به سالوادور دالی و مردم کاتالونیا تقدیم کرد   جایاسیما راویرالا تا قبل از لوییس، رکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرحرف ترین مرد جهان کیست؟

پرحرف ترین مرد جهان کیست؟