مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 21:502023-05-31سياسي

موضوع جمعیت با ایجاد لوازم اقتصادی، معیشتی و البته فرهنگی رفع می شود


معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به چالش های پیش روی وقوع چاله جمعیتی در کشور، گفت: موضوع جمعیت با ایجاد لوازم اقتصادی، - ایسنا/یزد معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به چالش های پیش روی وقوع چاله جمعیتی در کشور، گفت: موضوع جمعیت با ایجاد لوازم اقتصادی، معیشتی و البته فرهنگی رفع می شود.

محسن منصوری شامگاه چهارشنبه دهم خردادماه در مراسم جشن واگذاری سه هزار قطعه زمین به خانواده های مثبت سه فرزند که همزمان با ولادت امام رضا(علیه السلام) در مجموعه تاریخی امیرچخماق یزد برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای آغاز بکار دولت سیزدهم با صورت مسئله های بزرگی در مباحث مختلفی از جنس بهداشت و شیوع کرونا، تحریم ها و مباحث دیگری مانند ناترازی انرژی مواجه بودیم.

وی موضوع جمعیت را از دیگر مسائل پیش روی دولت که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، خواند و گفت: قطعاً اگر تدبیر درستی در مورد این مسئله انجام نشود با تهدیدات جدی مواجه خواهیم شد لذا باید حل مسئله چاله جمعیتی را برطرف کنیم.

وی با بیان این که امروز مسئله جمعیت می تواند منجر به چالش های مختلفی برای کشور مانند چالش امنیت ملی، چالش اقتصادی و اجتماعی فرهنگی شود، از مقدمات رفع مشکل جمعیت که در دستور کار دولت قرار گرفت را تدوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع جمعیت با ایجاد لوازم اقتصادی، معیشتی و البته فرهنگی رفع می شود

موضوع جمعیت با ایجاد لوازم اقتصادی، معیشتی و البته فرهنگی رفع می شود