مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-06سياسي

رییس کل دادگستری استان کرمان: موارد نقض حقوق شهروندی با حساسیت پیگیری می شود


در استان کرمان به صورت مستمر موضوع نظارت بر رعایت حقوق شهروندی مردم مورد توجه قرار دارد و موارد مربوط به نقض حقوق شهروندی به صورت ویژه مورد رسیدگی و پیگیری قرار می گیرد.

- رییس کل دادگستری استان کرمان: موارد نقض حقوق شهروندی با حساسیت پیگیری می شود ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در استان کرمان به صورت مستمر موضوع نظارت بر رعایت حقوق شهروندی مردم مورد توجه قرار دارد و موارد مربوط به نقض حقوق شهروندی به صورت ویژه مورد رسیدگی و پیگیری قرار می گیرد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز 16 خردادماه با اشاره به این مطلب که حقوق شهروندی به عنوان یک مسئله مهم در تمامی دنیا مورد عنایت قرار می گیرد، اظهار کرد: تبیین حقوق شهروندی و رعایت آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دلیل آنکه ریشه در فرهنگ دینی ما دارد، از اهمیت ویژه تری برخوردار است.

وی حقوق شهروندی را از حقوق بنیادی و اساسی هر شهروند دانست و تاکید کرد: در رعایت حقوق شهروندی هیچ تفاوتی بین افراد از جمله زن یا مرد، روستانشین یا شهرنشین، نوع قومیت، فرهنگ، مذهب و .

وجود ندارد و افراد از حقوق برابر برخوردار هستند و از جمله این حقوق می توان به حق آزادی بیان، حق حیات، حق استفاده از عدالت در جامعه، حق دسترسی به وکیل در مراجع قضایی، حقوق اجتماعی برابر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری استان کرمان: موارد نقض حقوق شهروندی با حساسیت پیگیری می شود

رییس کل دادگستری استان کرمان: موارد نقض حقوق شهروندی با حساسیت پیگیری می شود