مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:352023-06-13سياسي

اولین پیش کنگره تبیین اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری برگزار شد


مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی گفت:اولین پیش کنگره تبیین اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در اراک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری امروز با حضور علمای برجسته، محققین و پژوهشگران حوزه علمیه در اراک برگزار شد و اولین کنگره اندیشه های قرآنی امام خامنه ای در سال جاری در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شناسایی طلاب و روحانیون محقق و پژوهشگر که در بحث تألیف، تحقیق، مقاله نویسی و سایر موضوعات پژوهشی فعال هستند در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته و برگزاری پیش نشست ها و همایش ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین فراخوان تهیه مقالات برای ارسال به کنگره ملی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری انجام شده و دبیرخانه آن با مشارکت ستاد کنگره شهدای استان مرکزی و بسیج طلاب راه اندازی شده است.

حجت الاسلام رجبی اضافه کرد: امروز در اولین پیش کنگره استان با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه روش ها تهیه و محتوای مقالات ارائه و مورد بحث و بررسی قبلی گرفت و بیش از یکصد نفر از پژوهشگران حوزه در این کارگاه یک روزه شرکت کردند و اینگونه نشست های تخصصی استمرار خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پیش کنگره تبیین اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری برگزار شد

اولین پیش کنگره تبیین اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری برگزار شد