مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-03اجتماعي

آماده آموزش پروتکل های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم


جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مرزهای شرقی کشورمان در آرامش کامل است، هیچگونه مشکلی وجود ندارد و تبادلات انسانی و تجاری به صورت عادی در حال انجام است.

- سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده فراجا در گفتگو با مهر و در خصوص امنیت مرزهای شرقی کشور، گفت: مرزهای شرقی کشورمان دارای آرامش کامل است، هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تبادلات انسانی و تجاری به صورت عادی در حال انجام است.

وی افزود: ایران در شرق با کشورهای مسلمان و دوست پاکستان و افغانستان همسایه است و قریب دو هزار کیلومتر مرز مشترک با آنها داریم.

سردار رضایی با اشاره به مشکل مواد مخدر در مرزهای شرقی کشورمان، متذکر شد: مشکل جدی ما در مرزهای شرقی موضوع مواد مخدر است.

با توجه به کشت و تولید مواد مخدر در آن سوی مرزهای کشورمان، بعضاً مرزهایمان تحت الشعاع قرار می گیرد و به همین دلیل در مرزهای شرقی با شرارت هایی مواجه می شویم.

این موضوع قبل از انقلاب بوده و بعد از آن نیز وجود داشته و دارد.

مشکل نیروهای میانی طالبان است که در مرزها پاسخگو نیستند جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شرایط مناسب مرزی ایران و پاکستان، تصریح کرد: در مرز با پاکستان ارتباط های خوبی با ارتش و مرزبان های آنان داریم، اما در مرز مشترک در افغانستان با مشکلاتی مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده آموزش پروتکل های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم

آماده آموزش پروتکل های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم