مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-12دانش

بزرگترین مرکز تعمیر و نگهداری هواپیمای کشور در کرمان راه اندازی می شود


رییس مرکز علمی کاربردی شرکت هواپیمایی ماهان گفت: یک آشیانه در نزدیکی فرودگاه کرمان در حال ساخت و قرار است مرکز آموزش عملی باشد و رنگ هواپیما برای نخستین بار در کشور در این مرکز صورت می گیرد و بزرگترین هنگر تعمیر و نگهداری و اورهال هواپیما اینجا ساخته خواهد شد.

- ایسنا/کرمان رییس مرکز علمی کاربردی شرکت هواپیمایی ماهان گفت: یک آشیانه در نزدیکی فرودگاه کرمان در حال ساخت و قرار است مرکز آموزش عملی باشد و رنگ هواپیما برای نخستین بار در کشور در این مرکز صورت می گیرد و بزرگترین هنگر تعمیر و نگهداری و اورهال هواپیما اینجا ساخته خواهد شد.

دکتر حسین کرمانی امروز 22 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند تکامل فعالیت دانشگاه ها از ابتدا تاکنون اظهار کرد: ایجاد دانشگاه نسل سوم از دهه 70 به این دلیل بود که دانشگاه نسل دوم نمی توانست رسالت خود را ایفا کند و بین صنعت و دانشگاه فاصله بود و فارغ التحصیلان دانشگاه در صنعت کارآیی نداشتند زیرا تنها تئوری می آموختند.

وی با اشاره به بیکاری برخی فارغ التحصیلان دانشگاهی افزود: برای برخی از آنها جایی برای کار وجود ندارد زیرا مسیر جامعه از دانشگاه جدا شده است.

کرمانی با اشاره به اینکه برخی رشته های موردنیاز و مورد علاقه جوانان در دانشگاه نسل دوم ارائه نمی شد، افزود: ماموریت مغفول مانده دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مرکز تعمیر و نگهداری هواپیمای کشور در کرمان راه اندازی می شود

بزرگترین مرکز تعمیر و نگهداری هواپیمای کشور در کرمان راه اندازی می شود