مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 15:102023-05-30سياسي

رقابت 2270 نفر در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در کردستان


تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی در استان 2 هزار و 270 نفر است که روز جمعه 12 خرداد با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان، اکبر اسدی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی در روز جمعه 12 خرداد ماه سال جاری در استان کردستان برگزار می گردد.

رییس جهاددانشگاهی استان گفت: تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی در استان کردستان 2270 نفر می باشد، محل برگزاری آزمون و تعداد شرکت کنندگان به تفکیک، در حوزه امتحانی شهرستان سنندج 1213 نفر، در حوزه امتحانی شهرستان بیجار 284 نفر، در حوزه امتحانی شهرستان مریوان 202 نفر و در حوزه امتحانی شهرستان سقز 571 می باشد.

اسدی افزود: هدف از برگزاری این آزمون، جذب نیرو در دستگاه های اجرایی شامل وزارت راه و شهرسازی، پست بانک، شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان شیلات ایران، سازمان ملی استاندارد، سازمان ملی بهره وری، پژوهشکده علوم زمین و برخی از دستگاه های اجرایی استان سیستان و بلوچستان می با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 2270 نفر در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در کردستان

رقابت 2270 نفر در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در کردستان