مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 04:452023-06-16سياسي

رییسی: امروز روابط سیاسی ایران و کوبا در عالی ترین سطح قرار دارد


رییس جمهور با اشاره به دستاوردهای انقلاب کوبا، به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت اظهار داشت: امروز روابط سیاسی ایران و کوبا در عالی ترین سطح قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر پنجشنبه به وقت محلی در آخرین بخش از برنامه های سفر رسمی دو روزه به کوبا در دیدار با رائول کاسترو رهبر معنوی و رییس جمهور سابق این کشور گفت: امروز روابط سیاسی تهران و هاوانا در عالی ترین سطح از ابتدای برقراری روابط دو کشور قرار دارد.

رییس جمهور با اشاره به پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب کوبا، به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت افزود: اقتضای این سطح از روابط سیاسی میان دو کشور این است که در سایر حوزه ها از جمله اقتصادی، فنی، بیوتکنولوژی، پزشکی، دارویی و تولید واکسن نیز شاهد گسترش روابط و همکاری های فیمابین باشیم.

رییسی جمهور با تمجید از صبوری، ایستادگی و روحیه آزادی خواهی دولت و ملت کوبا در برابر تحریم های ناعادلانه و یکجانبه آمریکا علیه این کشور، 6 دهه اعمال تحریم علیه این کشور و نقض گسترده حقوق بشر علیه ملت کوبا از سوی مدعیان دفاع از حقوق بشر را محکوم کرد.

رییسی همچنین بر ضرورت اتحاد و همفکری هر چه بیشتر کشورهای همسو در مقابل استکبار جهانی، به ویژه در پی تحولات اخیر در عرصه بین الملل و گذار از نظام کنونی به نظام چندجانبه گرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: امروز روابط سیاسی ایران و کوبا در عالی ترین سطح قرار دارد

رییسی: امروز روابط سیاسی ایران و کوبا در عالی ترین سطح قرار دارد