مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:402023-05-28بين الملل

یمن: ائتلاف متجاوز به اخلال در پروازها در فرودگاه صنعا ادامه می دهد


مدیرکل فرودگاه بین المللی صنعا اعلام کرد که عدم انجام پروازها از این فرودگاه به مقاصد مورد توافق بر اساس آتش بس، به دلیل ممانعت سیاسی از سوی ائتلاف متجاوز است و ربطی به مسائل فنی فرودگاه ندارد.

- مدیرکل فرودگاه بین المللی صنعا اعلام کرد که عدم انجام پروازها از این فرودگاه به مقاصد مورد توافق بر اساس آتش بس، به دلیل ممانعت سیاسی از سوی ائتلاف متجاوز است و ربطی به مسائل فنی فرودگاه ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری المسیره، خالد الشایف، مدیرکل فرودگاه بین المللی صنعا گفت، در طول یکسال آتش بس تنها 84000 مسافر جا به جا شدند، در حالی که قبل از تجاوز سالانه دو میلیون مسافر جا به جا می شد.

وی افزود: روزانه 50 پرواز به فرودگاه صنعا و یک پرواز به اردن انجام می شد در حالی که 184 پرواز در طول یک سال آتش بس انجام شده است.

رائد جبل، معاون شرکت هواپیمایی یمن اعلام کرد، ائتلاف متجاوز درخواست شرکت های جیبوتی، اردن، سعیدا و سایر شرکت ها را برای انجام پرواز به مبدا و مقصد فرودگاه بین المللی صنعا رد کرده است.

وی افزود، قاهره و دهلی نو با انجام پروازها موافق هستند؛ اما این ائتلاف متجاوز است به یمن یا دیگر شرکت های هواپیمایی اجازه پرواز نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن: ائتلاف متجاوز به اخلال در پروازها در فرودگاه صنعا ادامه می دهد

یمن: ائتلاف متجاوز به اخلال در پروازها در فرودگاه صنعا ادامه می دهد