مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:462023-06-03سياسي

امام خمینی حجاب را ضامن مصونیت و عامل توسعه حضور زنان در جامعه می دانستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، 33 سال پیش بود که خبر تلخ ارتحال امام پیچید و همه را در بهت و حیرت فرو برد؛ داغی که با گذشت سال ها همچنان تازه است و دردناک.

رحلت امام خمینی (ره) هر چند تلخ است اما موضوع مهم اندیشه های بلند امام راحل است که ایشان را برای همیشه در دل ها ماندگار کرد و اینک با سالگرد سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی بازخوانی این اندیشه ها نسخه شفابخش نسل جوان است؛ بزرگ مردی که با اتکا بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ، ندای فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را در عمق سیاهی و سیطره استکبار، معنایی تازه بخشید.

  *مصادره مفهومی واژه های زن، حجاب، زندگی و آزادی صادق علی رنجبر استاد دانشگاه پیرامون اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) در گفت وگو با فارس با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سی و چهارمین سالروز عروج ملکوتی امام راحل، اظهار کرد: اندیشه های روشنگرانه امام راحل، دو وجه مشهود داشت؛ وجه اول تخطئه فکری متحجرین و افکار جمودی بود که اسلام را یک دین کهنه و کهنه شونده و کهنه کننده به افکار امروز جهان معرفی می کرد.

وی افزود: این افکار زمینه تهاجمات نابودکننده و منزوی ساز را برای اسلام و مسلمانان فراهم می کرد و میدان تاخت وتاز ناجوانمردانه روشنفکران را تقویت می کرد؛ تا جایی که افرادی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی حجاب را ضامن مصونیت و عامل توسعه حضور زنان در جامعه می دانستند

امام خمینی حجاب را ضامن مصونیت و عامل توسعه حضور زنان در جامعه می دانستند