مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 19:202023-05-28اقتصادي

تردد شناورهای مسافربری در مسیر گناوه_خارگ متوقف شد


رییس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: شرایط ناپایدار جوی، تردد شناورهای مسافربری و باری را در مسیر گناوه به جزیره خارگ تا پایان هفته متوقف کرد.

- ایسنا/بوشهر رییس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: شرایط ناپایدار جوی، تردد شناورهای مسافربری و باری را در مسیر گناوه به جزیره خارگ تا پایان هفته متوقف کرد.

کیامرث جوکار یکشنبه 7 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش سرعت وزش بادهای شمالی و متلاطم شدن دریا، شناورهای مسافری و باری در مسیر گناوه به خارگ از امروز یکشنبه تا روز جمعه هفته جاری امکان تردد در این مسیر را ندارند.

وی افزود: فعالیت 2 فروند لندینگ گرافت که نسبت به جابجایی کالا و تامین مایحتاج مورد نیاز مردم جزیره خارگ فعالیت دارند، متوقف شده است.

رییس اداره بندر و دریانوردی گناوه تصریح کرد: تردد مجدد شناورها منوط به شرایط پایدار جوی است که اطلاع رسانی می شود.

جوکار بیان کرد: این اداره در حوزه سفرهای دریایی به اصول ایمنی حساس و مسئولیت خطیری برعهده دارد و وجه اجازه خروج هیچ شناوری به دریا تا زمان رسیدن به شرایط پایدار جوی نمی دهد.

بندرگناوه به عنوان پس کرانه جزیره خارگ نقش مهمی در جابه جایی ساکنان و شاغلان در شرکت های نفتی، پتروشیمی و مایحتاج مورد نیاز به این جزیره دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد شناورهای مسافربری در مسیر گناوه_خارگ متوقف شد

تردد شناورهای مسافربری در مسیر گناوه_خارگ متوقف شد