مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:522023-06-16ورزشي

برگزاری رالی خانوادگی در تهران


مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، برگزاری رالی خانوادگی را در راستای اهداف عالی ورزش شهروندی برشمرد و گفت: هدف ما ایجاد نشاط، همدلی و سرزندگی بین اقشار مختلف مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رالی بزرگ خانوادگی امروز؛ 26 خرداد ماه جاری با حضور صدها خانواده تهرانی از بوستان ولایت تهران آغاز و در 2 مسیر مختلف ادامه یافت و در نهایت در شرق تهران، به باغ پرندگان و در غرب تهران به دریاچه خلیج فارس ختم شد.

   در این رویداد بزرگ تفریحی ورزشی که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران و تحت جشنواره آرمان به انجام رسید، بیش از 2 هزار خانواده تهرانی ثبت نام کرده بودند.

  اوجاقی حضور پرشور و گسترده خانواده های تهرانی را گامی بزرگ در راستای تحقق اهداف سازمان متبوع خود برشمرد و افزود: ما در ورزش شهروندی، در پی حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و نیز ایجاد نشاط عمومی هستیم و برگزاری این برنامه و نظایر آن، در همین راستا انجام می پذیرد.

   وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به مسابقات قهرمان شهر، تأکید کرد: این مسابقات نیز برای ایجاد سلامت و نشاط اجتماعی برنامه ریزی شده و اقشار مختلف مردم را در برمی گیرد و اگر چه رسالت ذاتی شهرداری قهرمان پروری نیست اما فرصتی برای تمام مردم ایجاد می کند تا خود را در بوته آزمایش قرار دهند و استعدادهای ناب ورزشی از دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رالی خانوادگی در تهران

برگزاری رالی خانوادگی در تهران