مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-12سياسي

پیام تسلیت فرمانده انتظامی خوزستان در پی شهادت مدافع امنیت سرگرد محمد قنبری


فرمانده انتظامی خوزستان در پیامی شهادت مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری را به خانواده این شهید گرانقدر، مردم شهید پرور خوزستان تبریک و تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان  در پیامی شهادت مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری را به خانواده این شهید گرانقدر، مردم شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفت.

   در متن پیام وی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

عروج سبک بالانه شهید مدافع وطن سرگرد محمد قنبری به جوار قدسی حضرت حق را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (روحی لتراب مقدمه الفداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده محترم آن شهید عزیز تسلیت و تهنیت عرض می کنم.

شهادت اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی چون او می شود و خوشا به حال آنانی که عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیده و در جوار معشوق به رستگاری نائل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت فرمانده انتظامی خوزستان در پی شهادت مدافع امنیت سرگرد محمد قنبری

پیام تسلیت فرمانده انتظامی خوزستان در پی شهادت مدافع امنیت سرگرد محمد قنبری