مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-12بين الملل

چرخش قطب نمای ائتلاف ضد داعش به سمت آفریقا


در پی تشدید فعالیت گروه تروریستی داعش، شاخه ها و گروهک های آن در مناطق مختلف قاره آفریقا، ائتلاف بین المللی ضد داعش در بیانیه پایانی نشست خود در جده اعلام کرد، - در پی تشدید فعالیت گروه تروریستی داعش، شاخه ها و گروهک های آن در مناطق مختلف قاره آفریقا، ائتلاف بین المللی ضد داعش در بیانیه پایانی نشست خود در جده اعلام کرد، طرح های خود را در مبارزه با این گروه تروریستی در این قاره گسترش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری روزنامه البیان، این ائتلاف در بیانیه پایانی نشست خود که در ریاض برگزار شد، بر حمایت مستمر خود از برنامه های مبارزه با تروریسم در آفریقا، عراق، سوریه و آسیای جنوبی و مرکزی تاکید کرد.

ائتلاف بین المللی ضد داعش در این نشست به طور ویژه فعالیت شاخه های گروه تروریستی داعش در غرب، شرق، مرکز و جنوب آفریقا و منطقه ساحل را بررسی کرده و از اقدامات گروه تمرکز بر امور آفریقا برای مقابله با خطرات داعش که اخیرا در نیجر تشکیل شد، قدردانی کرد.

همچنین در این نشست گروه تمرکز بر امور آفریقا برای مقابله با خطرات داعش با پیوستن عربستان سعودی، ایالات متحده، مراکش، ایتالیا و نیجر گسترش یافت و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در این نشست گفت، مبارزه با داعش هنوز تمام نشده و باید در این باره به کشورهای غرب آفریقا کمک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخش قطب نمای ائتلاف ضد داعش به سمت آفریقا

چرخش قطب نمای ائتلاف ضد داعش به سمت آفریقا