مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 22:552023-06-02سياسي

3500 کرمانی به مرقد امام راحل اعزام شدند


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در حالیکه پیش بینی اولیه برای اعزام زائران به مرقد امام راحل تعداد 3000 نفر از استان بود اما به دلیل تقاضای زیاد مردم، - ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در حالیکه پیش بینی اولیه برای اعزام زائران به مرقد امام راحل تعداد 3000 نفر از استان بود اما به دلیل تقاضای زیاد مردم، 500 نفر به این تعداد اضافه و اعزام شدند.

سردارمحمدعلی نظری شامگاه 12 خرداد ماه در حاشیه اعزام زائران کرمانی به مرقد امام راحل که از گلزار شهدا و مزار شهیدحاج قاسم سلیمانی صورت گرفت، اظهار کرد: دلباختگان بنیانگذار انقلاب اسلامی از سراسر کشور به منظور تجلیل مقام ایشان، تجدید بیعت با امامین انقلاب و استماع سخنان مقام معظم رهبری به تهران اعزام می شوند.

وی افزود: شنیدن سخنان رهبری تاثیر بسزایی در ادامه راه، گام دوم و خنثی سازی عملیات روانی منفی دشمن در جنگ روایت ها دارد.

نظری با اشاره به تاثیر معنوی حضور در مرقد امام راحل بیان کرد: جوانان پی برده اند که تشنه مباحث معنوی هستند و استقبالی که از این سفر صورت گرفت، نشان دهنده این موضوع است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: در حالیکه پیش بینی اولیه برای اعزام تعداد 3000 نفر از استان بود اما به دلیل تقاضای زیاد مردم، 500 نفر اضافه شد که باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 کرمانی به مرقد امام راحل اعزام شدند

3500 کرمانی به مرقد امام راحل اعزام شدند