مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-19سياسي

تنور تابستانی کنسرت ها داغ تر می شود/ علیرضا قربانی پیشتاز است


تعدادی از گروه ها و هنرمندان شاخص موسیقی کشورمان در روزهای آغازین تابستان 1402 خود برای برگزاری چندین کنسرت در تهران و شهرستان ها آماده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمعی از خوانندگان و گروه های شناخته شده موسیقی در آستانه اولین ماه از تابستان سال 1402 خود را برای برگزاری کنسرت های تهران و شهرستان در ژانرهای مختلف آماده می کنند.

این در حالی است برگزاری پرتعداد کنسرت های با من بخوان علیرضا قربانی در کاخ سعد آباد تهران پس از برگزاری کنسرت های شهرستانش یکی از نکات قابل توجهی است که می توان درباره کنسرت های تیرماه سال 1402 به آن اشاره کرد.

کنسرت هایی که هم به لحاظ تعداد و هم استقبال مخاطبان از روند فروش بلیت، در میان کوران کنسرت ها خودنمایی می کنند.

در این میان برگزاری مجموعه کنسرت های در هوای بی چگونگی با هنرمندی علی قمصری و سهراب پورناظری و همچنین ورود گروه سون به کورس برگزاری کنسرت ها بعد از مدت ها دوری از اجراهای زنده و همچنین برگزاری تازه ترین کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری آرش امینی بعد از مدت ها توقف در فعالیت های این مجموعه موسیقایی از دیگر نکاتی است که می توان به اشاره داشت.

آنچه می خوانید برنامه کنسرت های روزهای پیش رو بر طبق اعلام سامانه های فروش بلیت است که هم اکنون جزییات آنها در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنور تابستانی کنسرت ها داغ تر می شود/ علیرضا قربانی پیشتاز است

تنور تابستانی کنسرت ها داغ تر می شود/ علیرضا قربانی پیشتاز است