مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-11اقتصادي

بازارچه دائمی بانوان خرم آباد بزودی افتتاح می شود


مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری خرم آباد، گفت: بازارچه دائمی بانوان خرم آباد با هدف اشتغالزایی دائم، ظرف 10 روز آینده افتتاح می شود.

- سجاد کاظمی در گفت وگو با خبرنگار فارس از افتتاح بازارچه بانوان ظرف 10 روز آینده خبر داد و افزود: شهرداری یک بازارچه داشت که 20 سال بدون استفاده به حال خود رها شده بود.

وی بیان کرد: این فضا حدود 24 دهنه مغازه 18 متری داشت، اما به دلیل بی توجهی به مکانی برای معتادان تبدیل شده بود.

مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری خرم آباد، گفت: وقتی این مسوولیت را بر عهده گرفتم احیا بازارچه را در دستور کار قرار دادم و ساماندهی را شروع کردیم.

کاظمی به اشاره به اینکه بازارچه در حال حاضر از پیشرفت 80 درصدی برخوردار است، عنوان کرد: ظرف 10 روز دیگر پروژه تکمیل و به بهره برداری می رسد، قرار است یک بازارچه موقت میوه و تره بار نیز پشت این بازارچه احداث شود.

وی، افزود: با افتتاح این بازارچه برای 24 نفر از بانوان سرپرست خانوار شغل ایجاد می شود که یک اقدام خوب است، در بازارچه موقت میوه و تره بار نیز 20 نفر مشغول کار می شوند.

به گفته مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری خرم آباد، از شروط فعالیت در بازارچه عرضه محصولات به قیمت مصوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه دائمی بانوان خرم آباد بزودی افتتاح می شود

بازارچه دائمی بانوان خرم آباد بزودی افتتاح می شود