مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-05اقتصادي

330 هزار نخ سیگار قاچاق در سمنان کشف شد


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از توقیف یک دستگاه خودرو با محموله بیش از 330 هزار نخ سیگار در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ احمد حاج پروانه در جمع خبرنگاران همزمان با صبح دوشنبه به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همراهی سایر یگان های انتظامی در محور دامغان – سمنان مستقر و نسبت به رصد دقیق تردد خودروهای عبوری اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در حین کنترل خودروهای عبوری مأموران به یک دستگاه پژو 405 مظنون شده و آن را توقیف کردند، بیان کرد: در بازرسی از خودرو 330 هزار و 273 نخ انواع سیگار قاچاق و تعداد 100 بسته تنباکو کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی سمنان با بیان اینکه از این خودرو همچنین یکهزار و 600 بسته فیلتر و کاغذ سیگار قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی نیز کشف شد، افزود: ارزش تقریبی محموله شش میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد می شود.

پروانه بیان کرد: این محموله به صورت ماهرانه ای در زیر صندلی عقب خودرو جاساز شده بود را کشف و ضبط کردند همچنین این راننده 34 ساله قصد انتقال محموله کشف را از تهران به یکی از استان های شرقی کشور را داشت که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

330 هزار نخ سیگار قاچاق در سمنان کشف شد

330 هزار نخ سیگار قاچاق در سمنان کشف شد