مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 21:452023-05-29پزشكي

ایده ها و فرآیندهای نوآورانه علوم پزشکی اهواز تقدیر شدند


در شانزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاهی شهید مطهری، از ایده ها و فرآیندهای نوآورانه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تقدیر شد.

- ایسنا/خوزستان در شانزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاهی شهید مطهری، از ایده ها و فرآیندهای نوآورانه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تقدیر شد.

دکتر شهنام عسکرپور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در شانزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاهی شهید مطهری که امروز (8 خردادماه) در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، گفت: جشنواره شهید مطهری هر ساله برگزار می شود و بزرگداشت مقام بزرگ استاد یکی از اهداف اصلی این برنامه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عسکرپور ادامه داد: اساتیدی که در دانشگاه علوم پزشکی اهواز مشغول به فعالیت هستند، از نخبگان جامعه و افتخارات هستند که اهمیت و ارزش آموزش برای آنها مهم و مورد توجه بوده و در مسیر تربیت دانشجویان و ساختن آینده کشور گام نهاده اند.

وی با اشاره به سخنانی از بنیانگذار انقلاب با این مضمون که معلمی شغل انبیا است، گفت: معلم و استاد جایگاه خاصی دارد که در جشنواره شهید مطهری به ایده های نوآورانه در زمینه آموزش پزشکی توجه می شود.

به عبارتی در این جشنواره به آموزش، یادگیری، ارزشیابی اساتید و دانشجویان، فرآیندهای جدید آموزشی و اپلیکیشن های جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده ها و فرآیندهای نوآورانه علوم پزشکی اهواز تقدیر شدند

ایده ها و فرآیندهای نوآورانه علوم پزشکی اهواز تقدیر شدند