مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-14اقتصادي

اجرای 5 کیلومتر آسفالت معابر روستای سراوان


سرپرست فرمانداری رشت از اجرای 5 کیلومتر آسفالت معابر روستای سراوان خبر داد و گفت: طبق تعهدات بنیاد مسکن تاکنون 1300 متر انجام شده و 3700 متر در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیا عاشوری پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی در حال اجرای روستای سراوان اظهار کرد: بررسی و حل مشکلات بخش سنگر و منطقه سراوان در دستور کار فرمانداری رشت قرار دارد.

وی بر ضرورت تبیین اقدامات انجام شده توسط دستگاه های خدمات رسان تاکید کرد و افزود: بازسازی حدود 8 هزار متر شبکه توزیع آب سراوان به طول 7 هزار 900 متر طی 5 ماه گذشته توسط شرکت آب و فاضلاب اجرا شده است.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر حل مشکلات آب شرب این منطقه که خواسته بر حق مردم سراوان می باشد، بیان کرد: در راستای توسعه شبکه و لوله گذاری در معابری که فاقد لوله آب بود با هماهنگی دهیاری به متراژ 4 هزار متر شناسایی و تاکنون حدود 3 هزار متر اجرا شده است.

عاشوری با بیان اینکه رفع مشکل آب شرب سنگر و سراوان از اهم برنامه های دولت سیزدهم است، گفت: در مورد لوله گذاری در سنوات گذشته به طول 12 کیلومتر که در مدار بهره برداری قرار نداشت، پیمانکار انتخاب شده که با رفع شکستگی ها و نواقص موجود و اتصال به خطوط آب دار، تاکنون حدود 11 کیلومتر آبدار و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 کیلومتر آسفالت معابر روستای سراوان

اجرای 5 کیلومتر آسفالت معابر روستای سراوان