مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:102023-05-28بين الملل

قانون عجیب حزب حاکم انگلیس؛ «خبرنگاران باید ورودی بدهند!»


تصمیم عجیب حزب محافظه کار حاکم انگلیس مبنی بر اخذ «حق ورودی» از خبرنگاران جهت پوشش کنفرانس سالانه این حزب، انجمن رسانه ای این کشور را خشمگین کرد.

- تصمیم عجیب حزب محافظه کار حاکم انگلیس مبنی بر اخذ حق ورودی از خبرنگاران جهت پوشش کنفرانس سالانه این حزب، انجمن رسانه ای این کشور را خشمگین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، شماری از رسانه های انگلیسی، تصمیم حزب محافظه کار این کشور مبنی بر اخذ ورودی از خبرنگاران و رسانه ها جهت پوشش کنفرانس سالانه این حزب را، قانون چنگیزی توصیف کردند! حزب محافظه کار انگلیس (توری) پارسال نیز برای خبرنگاران حق ورودی تعیین کرده و مدعی شده بود که این کار ضرورت دارد چون برخی رسانه ها ثبت نام کرده اما در کنفرانس شرکت نمی کنند! این حزب امسال نیز همان قانون را پیاده کرده و خبرنگاران در صورت ثبت نام تا اول جولای باید 137پو ند (169 دلار) و پس از این موعد، 880پو ند (1086 دلار) پرداخت کنند! ائتلافی متشکل از نهادهای صنعت رسانه ای شامل گروه هایی همچون انجمن رسانه های خبری، انجمن ناشران و همچنین انجمن مطبوعات خارجی هشدار داده اند که حزب ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس در جامعه ای دمکراتیک، بدعت ی بسیار نگران کننده می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون عجیب حزب حاکم انگلیس؛ «خبرنگاران باید ورودی بدهند!»

قانون عجیب حزب حاکم انگلیس؛ «خبرنگاران باید ورودی بدهند!»