مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-20حوادث

کشف 360 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در آستانه اشرفیه


فرمانده انتظامی گیلان از کشف 360 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عزیزاله ملکی امروز سه شنبه در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک باند 3 نفره در زمینه قاچاق مواد مخدر در استان گیلان، دستگیری این افراد به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی، خودروی متهمان شناسایی و مشخصات آنها محرز شد، افزود: این افراد حین جابه جایی مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پژو 405 در شهرستان آستانه اشرفیه، متوقف و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گیلان به کشف 360 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو متهمان اشاره کرد و ادامه داد: متهمان 32، 36 و 41 ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سردار ملکی مواد مخدر و بلای خانمان سوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت جامعه برشمرد و اضافه کرد: مبارزه با این معضل اجتماعی همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

سردار ملکی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر قاطعانه برخورد می کند، تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد، مراتب را از طریق تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 360 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در آستانه اشرفیه

کشف 360 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در آستانه اشرفیه