مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-11سياسي

ضرب الاجل 2ماهه به نیروگاه های برق «ایسین»و «هنگام» صادر شد


دادگستری و استانداری هرمزگان ضرب الاجل دو ماهه ای برای دستگاه های متولی به منظور اتصال نیروگاه های برق ایسین و هنگام به خط لوله فرآورده های نفتی تعیین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، استاندار هرمزگان و رییس کل دادگستری استان به همراه دادستان بندرعباس و جمعی از مسئولین اجرایی از نیروگاه های برق ای سین بازدید کردند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه این بازدید، گفت: در راستای سیاست ها و اولویت های اعلامی توسط ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم همکاری با دولت و همچنین با هدف تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورّم و رشد تولید به همراه استاندار محترم و دادستان مرکز استان از نیروگاه برق ای سین بازدید داشتیم که در این بازدید مباحث مختلفی از جمله موارد مرتبط با مدیریت و نحوه مصرف و آینده نگری در خصوص تولید برق مورد بررسی قرار گرفت.

مجتبی قهرمانی تأکید کرد: در سال 1402، کمک به دولت در بخش ها و حوزه های مختلف، از جمله موضوع مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی در زمان اوج مصرف انرژی به صورت جدی در دستور کار ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان هرمزگان قرار دارد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: با توجه به مشاهدات صورت گرفته در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی ای سین و توضیحات ارائه شده توسط مسئولین مربوطه، این نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل 2ماهه به نیروگاه های برق «ایسین»و «هنگام» صادر شد

ضرب الاجل 2ماهه به نیروگاه های برق «ایسین»و «هنگام» صادر شد