مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 18:202023-06-03پزشكي

چهارمحال و بختیاری نیاز به آمبولانس کمک دار دارد


طرح تشکیل سلامت خانواده در این استان به صورت پایلوت اجرا شود، این استان نیاز به تعدادی آمبولانس کمک دار و تجهیزات پزشکی دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح تشکیل سلامت خانواده در این استان به صورت پایلوت اجرا شود، این استان نیاز به تعدادی آمبولانس کمک دار و تجهیزات پزشکی دارد.

غلامعلی حیدری 13 خردادماه در دیدار با وزیر بهداشت و درمان با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری میزبان وزیر سخت کوش و جهادی بودند، اظهار کرد: با حضور وی در استان مشکلات حوزه بهداشت و درمان در همه ابعاد بررسی و یک جلسه جمع بندی نیز با حضور هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان شد: با دستور وزیر بهداشت و درمان مقرر شد اعتبارات عمرانی خوبی به منظور توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در این استان اختصاص پیدا کند.

وی با بیان اینکه تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی در دستور کار وزارت بهداشت و درمان قرار خواهد گرفت، توضیح داد: حوزه تحقیقات، پژوهش و فناوری علوم پزشکی در چهارمحال و بختیاری به صورت ویژه مورد تاکید قرار گرفت، همچنین مقرر شد تجهیزاتی به حوزه آزمون و پردیس نیز اختصاص پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری نیاز به آمبولانس کمک دار دارد

چهارمحال و بختیاری نیاز به آمبولانس کمک دار دارد