مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-17سياسي

اندیشکده حکمرانی استان اردبیل افتتاح شد


آیین افتتاح اندیشکده حکمرانی استان اردبیل با معرفی اعضای شورای علمی در اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آیینی که بعد از ظهر شنبه در سالن ولایت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، مسئولان کشوری و رؤسای دانشگاه های استان حضور داشتند اندیشکده حکمرانی استان اردبیل زیر نظر مرکز پژوهش های مجلس افتتاح شد.

در این آیین اعضای شورای علمی اندیشکده حکمرانی استان اردبیل معرفی شدند که از دانشگاه محقق اردبیلی محمد نریمانی، عباس فنی اصل، فرزاد ستاری، اکبر صفرزاده، محمدرضا کفاش جمشید ، از دانشگاه آزاد اسلامی اسحق رسولی به عنوان مدیر اندیشکده و علیرضا عبدالرحیمی به عنوان عضو شورای علمی، از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل فرهاد پورفرضی ، از دانشگاه فرهنگیان عظیمه متکلم به عنوان اعضای شورای علمی انتخاب، معرفی و احکام آنها صادر شد.

در این مراسم رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به فعالیت این دانشگاه با تحصیل 18 هزار دانشجو اشاره کرد و گفت: از 42 هزار دانشجوی استان، 42 درصد در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند.

فرشید سلیمی تعداد اعضای هیئت علمی این دانشگاه را 350 نفر اعلام کرد و افزود: این دانشگاه بر اساس رتبه بندی جدید دانشگاه های آزاد اسلامی در کشور در جایگاه هفتم قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده حکمرانی استان اردبیل افتتاح شد

اندیشکده حکمرانی استان اردبیل افتتاح شد