مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-21حوادث

ایمن سازی 30 نقطه حادثه ساز تهران تا پایان خرداد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: راهداران استان تهران تا انتهای سه ماهه اول امسال 30 نقطه حادثه ساز را در سطح محورهای مواصلاتی استان تهران ایمن سازی کردند.

- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: راهداران استان تهران تا انتهای سه ماهه اول امسال 30 نقطه حادثه ساز را در سطح محورهای مواصلاتی استان تهران ایمن سازی کردند.

مهدی خضری به ایسنا خبر داد: از ابتدای سال گذشته با بارگذاری اطلاعات ثبت شده در کروکی حدود 400 هزار و 500 فقره تصادف ارائه شده توسط پلیس راه از سراسر کشور در سامانه های مربوطه و تحلیل های علمی و کارشناسی نرم افزاری بر اساس فراوانی تصادفات در موقعیت های جغرافیایی مختلف، نقاط جدیدی شناسایی شد که در نهایت و در اسفند ماه گذشته نتایج آن به استان ها ابلاغ شد.

وی افزود: در اولین جلسه کمیسیون ایمنی راه ها در سال جاری اعلام شد که 108 نقطه از بین887 نقطه حادثه خیز احصاشده در کشور در طول راه های استان تهران قراردارد.

پس از ابلاغ اینکه حدود 12 درصد از نقاط حادثه خیز کشور در این استان قراردارد، به سرعت کارگروه ویژه رفع نقاط حادثه ساز در این اداره کل تشکیل و با برگزاری جلسات منظم با مشارکت فعال و جهادی استانداری تهران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرماندهان انتظامی تهران بزرگ، غرب و شرق استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی 30 نقطه حادثه ساز تهران تا پایان خرداد

ایمن سازی 30 نقطه حادثه ساز تهران تا پایان خرداد