مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-07سياسي

این داروی درمان سرطان مشابه خارجی ندارد


«اگزوزوم ها» ایده ای نوآورانه و کاربردی در صنعت داروسازی است که مشابه خارجی ندارد و اگر به مرحله تجاری سازی برسد قطعا برای کشور ما دستاوردهایی نیز خواهد داشت و بخصوص برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید و سودمند خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل؛ زنان به عنوان منابع قابل اتکای استعداد در رونق علمی و پیشرفت فضای کسب و کار نقش کلیدی دارند.

وقوع انقلاب اسلامی و تحول عظیمی که در ارزش ها و نگرش های مردم و مسئولان نسبت به نقش و جایگاه زنان در عرصه های مختلف رخ داد، موجبات خودباوری و خودشکوفایی زنان در عرصه های علمی را همچون سایر عرصه ها فراهم کرد.

در ادامه با بانوی مخترعی آشنا می شویم که توانسته با همت والای خود در عرصه های علمی به پیشرفت های شگرفی نائل شود و گامی مهم در درمان سرطان بردارد که نظیر آن در دوران قبل از انقلاب اسلامی وجود نداشت.

    فارس: خودتان را برای مخاطبان معرفی نمایید؟ نرگس رجب وند متولد سال 76 در شهر اردبیل هستم.

فارغ التحصیل رشته زیست شناسی سلولی مولکولی از دانشگاه محقق اردبیلی در مقطع کارشناسی و رشته بیوشیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در مقطع کارشناسی ارشد هستم.

فارس: در دوران تحصیل چه فعالیت هایی داشته اید؟ رجب وند: من در دوران تحصیل جزء استعداد درخشان و 15 درصد برتر دانشگاه محقق اردبیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این داروی درمان سرطان مشابه خارجی ندارد

این داروی درمان سرطان مشابه خارجی ندارد