مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 20:052023-06-10ورزشي

پایان جام باشگاه های هندبال آسیا با قهرمانی النجمه


مسابقات هندبال جام باشگاه های مردان آسیا به میزبانی اصفهان امروز به پایان رسید و تیم النجمه بحرین قهرمان این مسابقات شد.

- مسابقات هندبال جام باشگاه های مردان آسیا به میزبانی اصفهان امروز به پایان رسید و تیم النجمه بحرین قهرمان این مسابقات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فینال مسابقات هندبال باشگاه های مردان آسیا امروز میان تیم های النجمه بحرین و الدحیل قطر برگزار شد و در پایان 60 دقیقه رقابت این دو تیم به تساوی 22 بر 22 رسیدند و بازی به وقت اضافه رفت.

در پایان وقت های اضافه دو تیم به تساوی در عدد 26 رسیدند تا پنالتی ها مشخص کننده قهرمان باشد که در پایان تیم النجمه بحرین با نتیجه 31 بر 30 الدحیل قطر را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

همچنین در دیدار رده بندی که میان دو تیم الریان قطر و الکاظمه کویت برگزار شد، تیم الریان قطر با نتیجه 33 بر 26 پیروز شد و به عنوان سومی رسید.

پیش از این دو تیم الریان و الکاظمه در مرحله گروهی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که الریان با یک اختلاف مقابل الکاظمه شکست خورده بود.

سپاهانی های میزبان که با شکست الریان از رسیدن به دور نیمه نهایی بازمانده بودند علت این شکست را تبانی دو تیم خواندند و بعد از این دیدار با بازیکنان قطری و کویتی درگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جام باشگاه های هندبال آسیا با قهرمانی النجمه

پایان جام باشگاه های هندبال آسیا با قهرمانی النجمه