مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:052023-05-28اقتصادي

تاکید رییس کمیسیون کشاورزی مجلس بر لزوم افزایش سهم کشاورزی کشور از دانش بنیان ها


رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سهم بخش کشاورزی از شرکت های دانش بنیان تنها چهار درصد است، گفت: این سهم با توجه به ظرفیت های اقلیمی و نیروی متخصص کشور در حوزه کشاورزی بسیار اندک است که باید تلاش کرد که این میزان رشد پیدا کند.

- ایسنا/مرکزی رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سهم بخش کشاورزی از شرکت های دانش بنیان تنها چهار درصد است، گفت: این سهم با توجه به ظرفیت های اقلیمی و نیروی متخصص کشور در حوزه کشاورزی بسیار اندک است که باید تلاش کرد که این میزان رشد پیدا کند.

محمد جواد عسکری در در گردهمایی کشاورزان و باغداران شهرستان ساوه که به میزبانی شرکت نگین سبز برگزار شد، با بیان اینکه امنیت غذایی از موضوعات جدی برای جوامع بشری است و اگر هر کشوری در این حوزه با برنامه ریزی و در قالب نقشه راه حرکت کند، دچار آسیب نخواهد شد، اظهار کرد: ایران به دلیل اقلیم های متفاوتی که دارد جایگاه ارزشمندی در حوزه امنیت غذایی و تولید محصولات کشاورزی دارد.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی ایران بزرگترین بخش خصوصی کشور است، افزود: 4.

5 میلیون بهره بردار در حوزه کشاورزی ایران فعالیت داشته و نقش 25 درصدی در اقتصاد و 35 درصدی در اشتغال کشور دارند ولی با این وجود، چالش هایی نیز پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس کمیسیون کشاورزی مجلس بر لزوم افزایش سهم کشاورزی کشور از دانش بنیان ها

تاکید رییس کمیسیون کشاورزی مجلس بر لزوم افزایش سهم کشاورزی کشور از دانش بنیان ها