مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 18:452023-05-28فرهنگي

نمایشگاه آثار خوشنویسی «نقش خیال» در بیجار افتتاح شد


نمایشگاه آثار خوشنویسی با عنوان «نقش خیال» با حضور 12 هنرمند و با 50 اثر فاخر در بیجار افتتاح شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، نمایشگاه آثار خوشنویسی باعنوان نقش خیال به یاد زنده یاد علی اکبر فریدونی هنرمند برجسته خوشنویسی دیار گروس در نگارخانه هنر مجتمع امیرنظام گروسی بیجار دایر شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد و فرهنگ اسلامی بیجار در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه نقش خیال با حضور 12 خطاط برجسته بیجار با همکاری انجمن خوشنویسان و اداره ارشاد برپا شده است.

مهدی سلطانی با بیان اینکه این نمایشگاه به یاد استاد علی اکبر فریدونی خطاط برجسته و نامی دیار گروس دایر شده است، گفت: بخش زیادی از بدنه فرهنگی و هنری این شهرستان افتخار شاگردی این هنرمند ارجمند را دارند.

وی از برگزاری همایش امیرنظام گروسی در بخش فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: این همایش در بخش خوشنویسی سالانه و در دوره های مختلف استانی و منطقه ای برگزار خواهد شد.

به گفته سلطانی، این همایش مقدمه ای است برای اینکه بدنه و شاکله بیجار معرفی و برای برنامه ها و اقدامات فرهنگی بزرگتر برنامه ریزی شود.

وی گفت: هنر نماینده و زاییده احساس در انسان است و با بیان اینکه هنر خوشنویسی از هنرهای ماندگار و همیشگی است، افزود: از زیباترین خط های دنیا خط پارسی و هنر خوشنویسی از ماندگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه آثار خوشنویسی «نقش خیال» در بیجار افتتاح شد

نمایشگاه آثار خوشنویسی «نقش خیال» در بیجار افتتاح شد