مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:052023-06-11سياسي

سند جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری تصویب شود


رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری بر تصویب سند جامع گردشگری استان با توجه به ظرفیت ها و آمایش سرزمینی و فراهم شدن اعتبارات لازم برای تکمیل زیرساخت های این سند تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از دفتر نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، احمد راستینه در حاشیه دیدار با عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ترمیم و اصلاح اماکن گردشگری و میراث ماندگار چهارمحال و بختیاری نباید به موضوعات فراموش شده تبدیل شود و اعتبار لازم برای انجام این اقدامات در استان پیش بینی شود.

رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سال جاری به وظایف تخصصی خود توجه ویژه داشته باشد.

  وی افزود: در این نشست بر تصویب سند جامع گردشگری استان با توجه به ظرفیت ها و آمایش سرزمینی و فراهم شدن اعتبارات لازم برای تکمیل زیرساخت های این سند تأکید شد.

راستینه اضافه کرد: با توجه به معرفی شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد و ظرفیت بی نظیر چالشتر در تولید فرش و همچنین شهر هفشجان که نامزد عنوان شهر ملی سنگ است در این نشست مقرر شد طرح توسعه گردشگری و ارتقای صنایع دستی و پیش بینی تسهیلات لازم برای بهره مندی از این فرصت ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری تصویب شود

سند جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری تصویب شود